INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

niedziela, 3 sierpnia 2014

..................

Cały czas borykam się z wyrzutami sumienie, że zaniedbuje to miejsca. Nie lubię wymówek ale zwyczajnie brak mi czasu na dokonywanie wpisów. Miejsce to powołałam do życia gdyż nie miałam wówczas innych możliwości opowiedzenia światu o borykaniu się ze zwierzęcą rzeczywistością w moim mieście. Byłam sama plus dwie młode, cudowne dziewczyny. Obecnie mamy na miejscu świetnie działający wolontariat wraz z całymi rodzinami. Organizacja, którą powołałam do życia wraz z dziesiątką ludzi dwa lata temu urosła w siłę i nadal rośnie. Pojawił się Facebook i nasza strona. Tam jestem administratorem wraz z Michaliną. Mam jeszcze wiele do powiedzenia  ale czasu mi brakuje i zwyczajnie chęci aby pisać o tym co się dzieje. Łatwiej jest mi napisać , krótkie wiadomości niż rozpisywać się szczegółowo o tym co się dzieje. Po za tym skończyły się już komentarze na blogowych postach. Wygląda na to, ze czytelnicy również przenieśli się do innego wymiaru:)

Brak komentarzy: