INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

sobota, 14 marca 2015

Rejni

1. IMIĘ: Rejni
2. PŁEĆ : samiec
3. RASA: w typie owczarka
4. WIELKOŚĆ: Średni/duży
5. UMASZCZENIE: czarny- podpalany
6. WIEK: 1 rok
7. STAN ZDROWIA : bardzo dobry
8.KASTRACJA/STERYLIZACJA: nie ( obowiązkowa po adopcji)
9.UPODOBANIA I NAWYKI : Na początku trochę nieśmiały. Szybko jednak przełamał lody. Energiczny, radosny młodzian , dal którego poszukujemy odpowiedzialnego i kochającego opiekuna. Rejni lgnie do ludzi, jest przyjazny w stosunku do psów. Ciągnie na smyczy. Uwielbia spacery i bieganie za kijkiem. Nie jest wybredny kulinarnie:) Może przebywać z dziećmi. Nie wykazuje agresji.
IMIĘ I NAZWISKO ZGŁASZAJĄCEGO : TOZ Goleniów
ADRES:Przytulisko w Budnie
TELEFON KONTAKTOWY: 691443921 Ewelina
ADRES E-MAIL: goleniow.toz@gmail.com,




2 komentarze:

Owcarz pisze...

Super sesja, ja podobnie fotografuje swoje zwierzaki, tyle ze ja prowadze wypas owiec, zapraszam do mnie :)

Ewelina2621 pisze...

Według mnie zakupy w sklepach internetowych to spora wygoda i oszczędność czasu. Dlatego chciałbym Wam polecić sprawdzić stronę https://zooamor.pl/ , na której znajdziecie ofertę mojego ulubionego sklepu zoologicznego ZooAmor.