INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

wtorek, 29 czerwca 2010

Łatek

     Ten pękaty, tłuściutki maluszek został wczoraj podrzucony do jednego ze sklepów meblowych na terenie Goleniowa. Jego właściciel zasługuje na słowa potępienia. Łatek mieszka w przytulisku w Białuniu. Na noc zamykany jest w klatce i strasznie płacze bo tęskni za matczynym ciepłem. Za dnia wypuszczany dzielnie poznaje otaczający go świat. Przyszłemu troskliwemu i odpowiedzialnemu właścicielowi sprawi na pewno wiele radości.

6 komentarzy:

Unknown pisze...

cudny jest wyjątkowo

yabadu pisze...

Już jutro zabieram go do domku a pod koniec tygodnia trafi do domu tymczasowego w Szczecinie.

yabadu pisze...

Łatek to niezwykły maluszek, który doskonale daje sobie radę w warunkach domowych. Zachowuje się jak niemowlak-je,śpi,bawi się i wydala. Szczeniak idealny!!!!!!

yabadu pisze...

Od wczoraj Łatuś mieszka w Szczecinie w nowym domku tymczasowym a ja mam za sobą przespaną całą noc. Tęsknię jednak za nim ....odrobinę.

yabadu pisze...

Od wczoraj Łatuś mieszka w Szczecinie w nowym domku tymczasowym a ja mam za sobą przespaną całą noc. Tęsknię jednak za nim ....odrobinę.

Unknown pisze...

Łacio jest już w nowym domu, ma na imię Kropek :) Jego rodzina jest cudowna, codziennie zabierany jest na działkę, gdzie pomaga opiekunce przekopywać grządki :D