INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

niedziela, 8 sierpnia 2010

Szczęściarz Popi

        Tego szczeniaka odkryłam w przytulisku 12 kwietnia. Został porzucony w Mostach. Był spokojny i niezwykle przyjazny. Nie mogłam pozwolić aby pozostał przykuty do łańcucha. 14 kwietnia zabrałam go do domu, wykąpałam i odpchliłam. Dałam mu na imię Popi bo zwyczajnie do niego pasowało. Psiak okazał się ideałem szczeniora. Nie brudził w domu, nie niszczył, grzecznie pozostawał sam i fantastycznie bawił się z moja suczką. Niezwykle spokojny i zrównoważony, karny i mądry. Na majówkę pojechaliśmy z dwoma psami i w ogóle nie odczuliśmy braku telewizji gdyż to co zaprezentowały nam psiaki było o wiele ciekawsze. Super było patrzeć na ich zabawy i harce w trawie. Popi kąsał moją suczkę po uszach a ona jego po tłustych nogach. Popi nie odstępował Soni na krok a ona jego broniła jak prawdziwa mama. Podczas tego pobytu zadzwonił do mnie mody człowiek ze Świnoujścia , który był bardzo zainteresowany adopcją Popusia. Pan Michał zjawił się u nas 3 maja podpisał umowę adopcyjną i zabrał szczeniaka na wyspę. Później otrzymaliśmy zdjęcia. Popi dostał fantastyczna rodzinę i psiego przyjaciela z sąsiedztwa, z którym doskonale się rozumieją!!! Jego nowi państwo nie zmienili mu imienia.

Brak komentarzy: