INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

środa, 18 lutego 2015

Heca, Henio, Amba, Boski, Ivan, Sisi

Od ostatniego wpisu wiele się nadziało. Znów kilka psów przewinęło się przez Przytul i przez mój dom. Były też i dramatyczne chwile ( pogryzienie Eweliny) które na szczęście dobrze dla niej się skończyło.
W moim domu gościła Heca . Młoda sunie z Widzeńska zdaje się , której właściciel odebrać nie chciał. Mała grzej tyłek w nowym , fantastycznym domu.

  Podobny do niej Muki. Piesek o cudownym usposobieniu. Maluch trafił do rodziny z Goleniowa

Muki
Piękny Boski z Mostów. Tam ostatnio wiele psiaków jest podejmowanych . Boski pojechał do Świnoujścia.

Boski

Była też Sisi. jej historia jest dość zawiła. Zwyczajnie padłam ofiarą oszustwa. Po tym doświadczeniu nigdy już nie podpiszę umowy z pośrednikiem z rodziny. Psina na szczęście odnalazła cichą przystań u pewnej bardzo miłej Pani. Luzik zapałał do niej gorącym uczucie. Niestety to niespełniona miłość :)

Czarnula Sisi
 Był największy jak dotąd pod moją opieką Iwan. Mieszaniec przypominający rottweilera. Niezwykle sympatyczny piesek. Teraz mieszka na Bukowym w Szczecinie.

Iwan 

  Przez trzy dni pomieszkiwał u mnie Henio. Malutki kundelek o niezwykłym charakterze , który denerwował mnie swoją szczekliwością . A szczek ma solidny. Cudowny psiak !!! Mieszka na ten czas w Szczecinie u Karoliny, która oferowała mu dom tymczasowy. Zgłosili się do mnie jego właściciele ale z odbiorem się nie spieszą .

Henio


 jest teraz u mnie Amba. Mieszaniec labradora z nie wiadomo czym. Będzie duża. Razem uczymy się zachowywać czystość w domu. Na początku był dramat.Ale idziemy do przodu. Sunia ma cudowny charakter . Uwielbia bawić się z innymi psami. Toleruje koty. Może pozostawać sama w domu.

Amba

Brak komentarzy: