INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

wtorek, 6 lipca 2010

Kolejny powrót Zuzi

06.07.2010

"Niestety Zuzia znów wróciła do nas. Pojawił się dziś w naszej siedzibie mężczyzna,który oznajmił, iż partner jego córki opuścił ją i jej dziecko. Zuzia również została przez niego zostawiona w mieszkaniu. Córka mężczyzny jest w ciąży i nie może opiekować się psem. Okazało się, że decyzja o adopcji Zuzi była pomysłem partnera dziewczyny. Teraz gdy go nie ma, Zuzia stała się problemem. Do czasu znalezienia Zuzi kolejnego domu pies trafi do domu tymczasowego"

     To oficjalna notatka inspektorki TOZ o tym co się stało. Słów mi brakuje i serce pęka z powodu ludzkiej głupoty i braku odpowiedzialności. Najważniejsze, że Zuzia miała gdzie wrócić, że nas pamięta. To specyficzny pies, który potrzebuje dużo ruchu i przede wszystkim domu z ogrodem . Aby ją zmęczyć pojechałam na krótką wycieczkę do lasu. Psinka doskonale dała sobie radę i myślę, że mogłaby tak biec jeszcze  z 10 kilometrów. Bieganie sprawia jej wiele przyjemności a jej uszy zabawnie powiewają na wietrze. Niedługo najświeższe zdjęcia Zuzanny. Trzymajcie za nią kciuki.

2 komentarze:

Unknown pisze...

Tak mi przykro z powodu Zuzi, to cudowna psinka. Mam nadzieję że znajdzie odpowiedzialny i rozsądny dom. I że Ludzie kiedyś nauczą się odpowiedzialności za inne istoty i przestaną traktować je jak zabawki.

japi pisze...

Brak słów. Wszystko wskazuje na to że Zuzia musi zostać u Was. Czymamy za nią kciuki, myślę, że Zuzia w końcu znajdzie odpowiedzialnych ludzi. Przyjaciele.