INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

czwartek, 6 stycznia 2011

Podwójna wizyta u lekarza

    Dzisiaj po raz kolejny tymczasowicze odwiedzili gabinet lekarza psiego. Baz otrzymał "nowe" bielsze zęby co znacznie zmieniło zapach wydobywający się z jego jamy ustnej i stan jego dziąseł. Nie są to fiołki ale jest na prawdę dużo lepiej. Jamnior to psiak z największym kamieniem nazębnym jaki był pod naszą opieką ( pies nie kamień). Baz dostał też kolejny zastrzyk antybiotyku co za tym idzie jego leczenie zostało zakończone. To typowy, wredny ( przepraszam za szczerość) przedstawiciel swego gatunku. Nie lubi dzieci i szczerzy zęby na swych opiekunów. Ma wilczy apetyt. Dziś dorwał się do resztek wyrzuconych pod śmietnik. Taka dieta mu nie służy. Cały posiłek po paru godzinach został wydalony otworem, którym dostał się do żołądka.
   Gary też w dniu dzisiejszym został poddany oględzinom. Druga dawka leku i badanie węzłów chłonnych.
Łącznie za leczenie obu psiaków zapłaciłam 255 zł. Koszty zostaną mi zwrócone z naszego subkonta . W poniedziałek zabiegowi sterylizacji zostanie poddana Gerda. Koszt operacji pokryją pieniądze z subkonta, którego zasoby znacznie nam się skurczą. Nowy Rok, nowe prośby o pomoc.... :)

1 komentarz:

Tomasz Krawczyk pisze...

Jeśli już zdarza mi się iść do lekarza to jestem o to spokojny. Wykorzystuję platformę https://cmp.med.pl/ aby się zarejestrować. Szybko to się odbywa i wybieram tylko jeszcze termin oraz godzinę dla mnie odpowiednią. Nie muszę nigdzie dzwonić czy biegać po przychodniach.