INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

środa, 8 lutego 2012

Hańba

  Wczoraj wieczorem spadła na mnie jak grom z jasnego nieba wiadomość o tym, że inspektorki TOZ Okręg Szczecin z siedzibą w Stargardzie Szczecińskim przeprowadziły kontrolę w schronisku w Białogardzie. Kontrola wypadła pozytywnie.

http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20120207/BIALOGARD/701890067

Czy się wstydzę, że jestem członkiem TOZ. Pomimo wszystko NIE. Moje serce przepełnia żal i ogromny ból. Nasze koło to zupełnie inna bajka, tak samo jak oddział szczecińskiego TOZ.
Pan Jerzy po raz kolejny użył fortelu i omamił naiwnych ludzi. Na wszystkich forach w internecie obsmarują wolontariuszy TOZ czy mają z tą sprawą cokolwiek wspólnego czy nie. Jak można w obliczu tak wielu zgromadzonych dowodów o nieprawidłowościach wypowiedzieć pozytywne słowa o mordowni w Białogardzie?
Ludzie nigdy nie przestaną mnie zadziwiać ):

1 komentarz:

skat pisze...

Pania Fila z TOZ oczakiwala prawdopodobnie obrazkow takie jak traktowanie psow i kotow w Chinach.

Wtedy by ja moze one wzruszyly. Ta "odrobina" dreszczyku moze by pobudzily w niej wlasciwe odczucia.
Za wiele tez i nie chciala widziec wynika to ze zdiec.

Bo jak na razie to wydaje sie ze jest ona na uslugach Pana Harlacza a nie TOZu.

Kto taka Hanbe wybiera?

Jak ta kobieta moze patrzec w lustro?