INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

wtorek, 21 lutego 2012

Jestem egoistką

   Zastanawiałam się kiedyś jak nakłonić ludzi do zakładania DT dla zwierzaków. I wymyśliłam hasło " Zostań egoistą" Powstał projekt ulotek, było dużo gadania i nic. Często jednak wracam do tego pomysłu. Ludzi częstokroć mówią mi, że ja to muszę bardzo kochać zwierzęta. Świat cały kocham po prostu ale najbardziej na świecie to ja kocham siebie. Akceptuje swoje wady, zalet mam co niemiara, nie mam kompleksów- jestem prawie doskonała :) Lubię sobie sprawiać przyjemności. Jestem Egoistką - i za to się kocham :)
   Miałam( i mam nadzieję mieć jeszcze  jak tylko Luzik znajdzie swoje miejsce na ziemi ) w swoim domu mnóstwo zwierząt,  a każde z nich było inne i jedyne w swoim rodzaju.  Kontakt z nimi, codzienna opieka obserwowanie jak odnajdują się w nowej rzeczywistości to lepsze niż najlepszy serial. Dotykanie ich sierści, łap. mordek, przytulanie i łażenie na spacery dostarcza niezwykłych emocji i uczuć o jakie trudno, robiąc inne rzeczy. Gdy przytula się do mnie kot, któremu właśnie zebrało się na mruczenie to te zaczarowane dźwięki jak przez membranę  przedostają się przez moje ciało i czuję je w sobie. Jestem przekonana, że czuje je każdy posiadacz mruczącego kota :) Ufność z jaką zwierzęta oddają się pieszczotom moich dłoni, pewność w ich oczach, ze już nic złego się nie stanie to balsam dla  mojej duszy, która ciągle chce jeszcze. Nie przywiązuję się do moich tymczasowiczów ( Marta mi nie wierzy) Nie stać mnie na ten komfort. Na pomoc czeka tyle zwierzaków. Tak na prawdę większość z naszych podopiecznych wychodzi z naszych domów nie oglądając się za siebie. Psy nie kochają konkretnego człowieka ( ludzie tak kurczowo trzymają się tej myśli, nie wiedzieć czemu ) psy kochają ludzi. Obdarzą zaufaniem każdego kto da im poczucie bezpieczeństwa, strawę , wodę i dach nad głową. I to dobrze, że tak jest, bo gdyby psy kochały jednego tylko człeka to tym wszystkim porzuconym, katowanym i głodzonym serca z bólu i żalu by popękały. Chcecie tego ?
Każdy kto kocha siebie kocha i akceptuje też inne ( niż jego sama) formy  życia na ziemi. Od akceptacji i zrozumienia siebie wychodzić trzeba żeby zgorzkniałym i biadolącym nie stać się. Zostań egoista pokochaj siebie tak bardzo byś zechciał sprawiać sobie przyjemności dnia każdego. Jeśli przyjemnością dla Ciebie okaże się pomaganie zwierzętom, ludziom to nie żałuj sobie tej przyjemności, uzależnij się ..............

Brak komentarzy: