INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

piątek, 24 lutego 2012

Konferencja w sprawie zwierząt

     Prawdopodobnie ( tego nie jestem pewna) z inicjatywy naszej Pani poseł Magdaleny Kochan w dniu wczorajszym odbyła się w gmachu Sejmiku Zachodniopomorskiego Konferencja  Zwierzęta i my. Nie mam pojęcie kto otrzymał zaproszenia ( ja nie ale i tak pojechałam) ale najliczniej była reprezentowana Państwowa Inspekcja Weterynaryjna, na sali byli też funkcjonariusze Straży Miejskiej, kilko przedstawicieli gmin ( na palcach jednej ręki można było ich policzyć )  oraz liczna grupa organizacji pro zwierzęcych. Zasadniczo chyba chodziło o to aby porozmawiać o nowelizacji ustawy o ochronie zwierząt. Świetny występ ( jako jedyny nagrodzony brawami sprowokowanymi przez moją skromną osobę) miał burmistrz Szczecinka, który zachęcał swoich kolegów polityków do podjęcia trudu budowania małych schronisk dla bezdomnych zwierzaków. Powiedział  kilka ważnych rzeczy ale jednym mnie ujął stwierdzeniem, że jeśli burmistrz i radni nie chcą postawić na swym terenie schroniska to nie powstanie ono . Prosta prawda. Wola ludzka napędza pewne idee i pomysły, kasa się znajdzie.
   Ważne uwagi padły z ust kilku mądrych ludzi, mam tylko, słabą ale jednak, nadzieję, że coś się fajnego z takich spotkań i dysput wykluje. Że wreszcie "uszy głuchego świata usłyszą ......"

Brak komentarzy: