INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

poniedziałek, 25 lutego 2013

Żal wylany

   Dokopać leżącemu to motto narodu i mieszkańców krainy, którą dzielę z takimi jak ja stworami. Ludkowie są pełni nienawiści i prędzej wyszukają Twoje wady niż zalety, popchną prędzej niż dłoń pomocną podadzą.
Bezczelni są moi pobratymcy. Chciałabym oświadczyć, że nie pomogę więcej w znalezieniu domu dla żadnego szczeniaka właścicielskiego, który celowo i z premedytacja na tym świecie się pojawił.
Telefon:
 drynnnnn
- słucham
- czy to Pani A....tka ( już włos mi się jeży ) - tak na mnie w przedszkolu wołali
- Taaa
- Mam kłopot, moja sunia się oszczeniła,
To Pani kłopot, nie mój.....

Tak się będą kończyć takie rozmowy.
Ludzie potrafią mieć w domu niewysterylizowaną  sunię i niewykastrowanego samca, pozwalają aby suczka w ciąże zaszła a później nie chce im się nawet ofert wysłać, zdjęć zrobić lub robią je byle jakie. Żenada i brak słów.
 Ja nie jestem od tego aby za właścicieli zajmować się przychówkiem ich suk!!!

Brak komentarzy: