INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

wtorek, 21 czerwca 2011

pracowity weekend

        W piątek pojechałam do Krakowa, ponieważ dzięki czujności koleżanki z Czarnego Kota dostaliśmy
( TOZ ) szansę na zgłoszenie się do projektu, który mam nadzieję, pmoże zespolić działania organizacji pro zwierzęcych. Poznałam wiele wspaniałych kobiet i jednego mężczyznę ( dlaczego zdecydowana większość wolontariuszy i działaczy to babeczki), które są oddane swojej pracy i mają niesamowite pomysły na rozwiązywanie problemów. Kurs wyzwolił we mnie jeszcze więcej energii i wzmógł przekonanie o słuszności podejmowanych działań. Atmosfera Krakowa jest niesamowita, z okien pokoju widziałam Wawel - miejsce uświęcone. Ufam, że dobre duchy unoszące się nad tym miejscem zostaną patronami wszystkich działań i starań. Spotkania i warsztaty są zaplanowane na dwa lata. Przed nami dużo pracy a przede wszystkim nauka.

Brak komentarzy: