INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

środa, 25 lipca 2012

Elmo odebrany

   Patrolowi SM udało się namierzyć właścicielkę Elmo. Panią dopadła zapewne ręka sprawiedliwości w postaci mandatu. SM posłała kobiecinę do mnie . Otworzył mój mąż ( gdyż mnie nie było) a ona , że karmę by chciała bo ma psa ale na jedzenie dla niego nie ma. Moja druga polowa odparła, że to tak nie działa. Chcieliśmy od tej pani przejąć psa. Zostawiliśmy plik wizytówek i informacje co należy uczynić. I nic. Wydaje mi się, że jasny dość przekaz pozostawiłam, no ale jak się na słonku zbyt dużo przebywa i napojów przeróżnych za dużo używa to takie są efekty. Psa szkoda ech..... Pani właścicielki Elmo też ani razu nie udało się nam zastać. Ona chyba w domu niewiele czasu spędza ......
Swoją drogą szkoda, że sądy u nas działają jak działają. Miałabym ogromna ochotę pozwać Panią o zaniedbanie i porzucenie razem wzięte. Psiak tyle dni w przytulisku spędził a ją to po prostu obeszło):




Brak komentarzy: