INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

środa, 25 lipca 2012

Mam już dość

    Moje ciśnienie wzrosło gdy kolejny telefon odebrałam w sprawie porzuconego kota. W tym roku worek się rozwiązał i ludziska dzwonią i dzwonią. A gdzie niby ja te kociaki mam poupychać ? No przecież mój dom to nie schronisko jak i domy moich wolontariuszy ukochanych. Biedna Patrycja wydawszy do adopcji dwa odkarmione przez siebie maluchy zaraz na drugi dzień na łące znalazła kolejne trzy, które butelka trzeba karmić. Ludzie poszaleli. Sterylizować kociaki w Goleniowie można od zeszłego roku. Czy to tak trudno zdobyć taką informację? Dzwonią do nas i tacy, którzy twierdzą, ze wiedzieli iż kotkę w ciąży można ciachnąć ale to takie niehumanitarne i teraz maja jeszcze dwa maluchy do wydania bo już trzy znalazły domy. Czy ludkowie kiedyś zrozumieją, że świat już się zatkał zwierzakami i chwilę odpuścić trzeba!!
Trąbcie kochani czytelnicy słów moich i potrzebie zapobiegania bezdomności. Bez Waszej pomocy i świadomości niczego nie uzyskamy i wiecznie będziemy rzeźbić w g.........

Brak komentarzy: