INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

niedziela, 23 września 2012

Ja strasznie przepraszam

     za używanie brzydkich słów jakie zaraz przeczytacie. Jakieś bydlę wyrzuciło dzisiaj z czerwonego auta kombi siedem kociaków. Jest mi z tym cholernie źle. Nie wiem jak można dopuścić się takiego okrucieństwa, Życzę tamu kto to zrobił samych plag i nieszczęścia. Ktoś wiedział, że jesteśmy tam w niedzielę i że maluchy przyjdą za którąś z nas do przytuliska. Nie ma kary na takiego gada na tym świecie. Nie mam pojęcia co mamy zrobić z tymi kociakami. Idzie zima nie wiem co będzie ): Wyć mi się chce . Jak tu szanować ludzki gatunek, jak cierpliwie tłumaczyć, że to nie śmieci i nie rzeczy. Odwrócić głowy się nie da ale sił mi brakuje aby ręce podnieść do góry i błagać Boga o rozum dla kretynów, którzy w taki sposób postąpić potrafią. Patrzę w oczy ludziom, którzy bezczelnie kłamią , mataczą i usiłują mi wmówić, ze zapięcie przecudownej suni na łańcuch uratowało jej życie. Którzy jeszcze w lipcu kochali psa i adoptowali go bo chcieli ratować a we wrześniu nawet się baba nie obejrzała za "ukochanym" psiakiem, którego do auta prowadziła nasza wolontariuszka. Zaczynam się sobą brzydzić, że nie wywalę jednej i drugiej, że po świńsku postąpiły i życzę im żeby się w piekle smażyły ( jeśli takowe istnieje) !!!


Zaczynamy od początku

Saba  kocha dzieci

Skwarek, pańcia kochała go niecałe trzy miesiące

Brak komentarzy: