INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Komunikacja

podstawą egzystencji społecznej. Jednostki antyspołeczne nie korzystają z jakiejkolwiek formy porozumienia się . Nie odczuwają takiej potrzeby. ja się lubię komunikować. Werbalnie i niewerbalnie. Niestety zawsze jestem szczera w kontaktach międzyludzkich co zraża do mnie ludzi .Trudno, żyją z tym jakoś i mam się dobrze. Łżeć nie potrafię , a brakiem szczerości zwyczajnie się brzydzę. Rozumiem, że są ludzie mniej otwarci ode mnie - na nielicznych takich  twarzach czasem nawet obserwuję niesmak graniczący z odrazą.
Stawiam na szczere rozmowy, przekaz swych potrzeb i oczekiwań, współudział w dyskusji.
jeśli ktoś się nie określa nie istnieje , bo jak o nim można się dowiedzieć , że jest ? Jeśli ktoś się nie komunikuje oznacza , że nie chce a nie że nie ma czasu . banialuki i wymówki.

Brak komentarzy: