INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

poniedziałek, 14 maja 2012

Druga rocznica

      Wczoraj minęły dwa lata jak prowadzę bloga. Nie spodziewałam się, ze tak długo wytrwam. Mam wierne grono czytelników, którzy dzielnie śledzą i wspierają nasze poczynania. Bez Was to miejsce było by martwe. Dziękuję wszystkim za cierpliwość i wytrwałość, za każde dobre słowo i niezwykłe ciepło jakie wnoszą do tego miejsca. Bo to nie jest smutne miejsce. Lista wydanych do adopcji psów jest bardzo długa i to jest ogromny powód do dumy i zadowolenia. Więcej tu łez spowodowanych szczęściem niż niedolom. Jeśli jakiekolwiek zwierzę trafia pod naszą opiekę to krzywda żadna stać mu się już nie może. W naszych sercach jest pełno nadziei na lepsze życie dla psów i kotów i ta nadzieja gości też na blogu :)

2 komentarze:

enriqua pisze...

niektórzy są uzależnieni od Naszej Klasy, inni od Facebooka a ja jestem uzależniona od tego bloga :)

skat pisze...

ja tez :)
Trzymaj sie kochana, dzieki tobie moge byc dumna z goleniowa :)