INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

czwartek, 17 maja 2012

Teraz nazywam się MAX

  Cześć ! 
          Przedstawiam Wam swój nowy dom, który jest w Danowie. Żyje mi się tu fantastycznie. Śpię z państwem w jednym łóżku a mój Pan chodzi ze mną na długśne spacery. Pani mnie karmi i dba o mnie. Kocham ich wszystkich bo serca mają wielkie. Przytyłem odrobinkę ale cóż czego się  nie robi aby sprawić ludziom przyjemność. Na brak apetytu nie narzekam. Pozdrawiam Wszystkich wolontariuszy z przytuliska, którzy dbali o mnie. Weronikę najbardziej zapamiętałem bo ona chodziła ze mną na spacery. Nie martwicie się o mnie ja mam już swoją przystań. Pozdrawiam też psiaki, które nadal czekają na cud adopcji :) Max





1 komentarz:

enriqua pisze...

pulpecik kochany :)