INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

piątek, 24 sierpnia 2012

Dostałam to co chciałam

      Tak , nadeszła ta chwila. Dobrze, że w momencie kiedy blog stał się moją prywatną sprawą. Mogę sobie ulżyć. Zadzwoniła do mnie kobietka prosząc o rozwikłanie kłopotu. Otóż na terenie jej zakładu pracy okociła się kotka i są trzy małe trzytygodniowe kocięta no i trzeba by je było gdzieś zabrać. W myślach się zapytuje gdzie niby ? W realu odpowiadam, Ze nie mamy takiej możliwości, nie prowadzimy schroniska ani przytuliska. Sama w domu mam cztery psy i dwa koty, w tym jednego omal własna piersią nie karmię. No i doczekałam się pytania, które wiedziałam, że zostanie kiedyś  zadane
- To czy może mi Pani powiedzieć czym zajmuje się w takim razie TOZ ?
Odesłałam Panią na naszą stronę . Adres bloga zaczyna wydawać się już za długi :) Rozmowa toczyła się dalej prowadząc od dość niemiłego tonu , skończywszy na przeprosinach mojej osoby.
TOZ nie jest organizacją, która ma za zadanie załatwianie ludzkich problemów z nadpopulacją zwierząt. Zresztą dla wielu do pewnego czasu nie jest to problem. Dopiero jak się dowiadują, Że istniejemy to problem zyskuje na skali. Dziewczyny z pewnej fundacji też zapewne coś o tym wiedzą. Telefony się urywają z prośbami o załatwienie problemu. Wysterylizowanie kotki w ciąży jest niehumanitarne , oddanie kociąt czy szczeniąt do schroniska to szczyt ludzkiej łaski i dobroci serca. No wczasy ludzie tym zwierzakom fundują  przynosząc do tych miejsc gdzie padają jak kawki z powodu choróbsk przeróżnych!!!
Od prawie dwóch lat można kotkę wolno żyjącą wysterylizować w tym mieście za darmo, ale po co skoro można zadzwonić do mnie czy do innej kobitki i poprosić o załatwienie problemu z kocimi oseskami. Informacji o darmowej sterylce nie można nigdzie znaleźć ale telefony do nas to po prostu od reki się zdobywa . Dziwna to rzecz ...doprawdy  :/
NIE mamy schroniska ani przytuliska dla kotów. Nie poupycham ich sobie do kieszeni ani nie rozdam jak świeże bułeczki na mieście. Już czas skończyć z roszczeniową postawą wobec wszelkich instytucji i organizacji bo  nigdzie to nie prowadzi.
Co robi TOZ? Durne pytanie . Wystarczy tu zajrzeć. Czasem cuda czynimy :) Dzięki Wam Kochani !!!

Brak komentarzy: