INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

wtorek, 28 sierpnia 2012

Wybory- na co mamy wpływ ?

    Zdjęcia na fejsie bombardują mnie dramatycznymi scenami z uboju zwierząt, z farm hodowlanych gdzie żyją w niegodnych i skandalicznych warunkach, z transportów koni, krów i wszelkiego drobiu na rzeź. Komentarze pod fotami nie zawsze przypadają do gustu oskarżając ludzi jedzących mięso o to, że są mordercami w białych rękawiczkach, że stoją za plecami oprawców i rzeźników. Tak to popyt nakręca podaż. Sęk w tym, ze ja nie wierzę, że jeśli wielu ludzi zaprzestanie jeść mięso to mniej zwierząt w tym kraju umrze z rąk rzeźników. A jaki jest cel w byciu wege. Głownie stawia się na to, żeby nie cierpiały zwierzęta i nie musiały przed śmiercią przeżywać tego wszystkiego co muszą. Drugim i często pomijanym argumentem jest zdrowie.
Nie jem mięsa od czterech miesięcy i doprawdy nie potrafię sprecyzować dlaczego i jak długo ten stan potrwa. Nie czuję się lepiej ani gorzej. Nie czuje , że jestem lepsza od zjadaczy schaboszczaków. To jest mój przez nikogo niewymuszany wybór. To nie jest sposób na ratowanie świata.
Cynizmem ze strony walecznych bojowników o życie dla zwierząt potrafi być ogromny gdyż wielu nosi skórzane ubrania i buty. Moje pytanie brzmi - Czym nakarmimy nasze domowe zwierzaki jeśli zaprzestaniemy jeść mięso i je produkować ? Moja Sonia marchewki nie lubi , Luzik też z warzyw najbardziej kocha kotlety . Jedynie Czarek to je wszystko nawet śmieci :) Jeślibym mojemu Panu Kotu zaproponowała zielony groszek to popatrzyłby na mnie baranim wzrokiem i poszedł zeżreć kolejnego ptaszka.
Nie godzę się na niegodne warunki chowu i hodowli zwierząt, nie godzę się na przepełnione farmy - fabryki hamburgerów, na skandaliczne warunki przewozu żywych zwierząt na ubój,  na to, że patrzą jak ich towarzysze niedoli umierają. Najbardziej jednak  wkurzam się na to ile ludzie wyrzucają jedzenia jak marnotrawią to morze cierpienia, z którym wiąże się produkcja tego wszystkiego co ma pochodzenie zwierzęce a co powinno wylądować w naszych brzuchach a nie na śmietniku .
Kochani jak idziecie do sklepu po zakupy zastanawiajcie się nad ilością kupowanego jadła. Jeśli zaczniemy mniej kupować to zaczną mniej produkować i mniej tych śmierci niepotrzebnych będzie .

Brak komentarzy: