INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

niedziela, 6 października 2013

Takie tam smutki moje

  Czasem wzbiera we mnie zlość na tą powszechna poprawność, troskę aby broń Boże kogoś nie urazić. mam taki charakter, że pomimo najlepszych chęci ludzie nie potrafią spostrzec moich zawsze dobrych intencji. Moja troska o zachowanie poprawności na nic się zdaje. Często jednak powstrzymuje się aby nie powiedzieć tego co myślę. Zmieniłoby  to na pewno moje zawsze złe samopoczucie ( jeśli się powstrzymuję ) ale człowieka ani jego nastawienia do sprawy nie zmieni. Naród nasz jakiś taki uparty jest. 
W Przytulu mamy trzy psy, których właściciele zostali ustaleni ale jakoś żaden odebrać zwierzaka nie ma zamiaru. Jeden nawet Pan postanowił sobie, że adoptuje z Przytula Buenosa a psa, którego już był posiadał odda pod opiekę rodzinie. Rodzina go nie chciała po prawie miesiącu . Hasior wylądował więc w Przytulu co z Buenosem się dzieje postaramy się ustalić. Wybieramy się do Pana w celu zadania kilku pytań. Chrapuś też jest oznakowany i co z tego jak się okazało, ze ktoś pod numerem oznakowania kogoś innego dane podał.
Na dokładkę  , mamy kolejnego psa ze Szczecina , oznakowany, stary, bardzo chudy. Wysłano do właścicieli prośbę o odebranie psiaka. Żeby tylko zdążyli bo nie wiem czy on da radę w Przytulu.
No to takie refleksje mnie naszły po dzisiejszej wizycie w Przytulisku naszym. 
Mamy pod opieką 18 psów. Co jakiś zostanie wydany to na jego miejsce dwa kolejne trafiają.

Brak komentarzy: