INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

środa, 23 marca 2011

Co u nas słychać

  W dniu dzisiejszym, po miesiącu przebywania pod opieką Ingi swój ( mamy nadzieję) szczęśliwy dom znalazł wreszcie Tedi. Nie mam pojęcia dlaczego do tej pory nikt się nim nie zainteresował. Jestem przekonana, że ten uroczy psiak da dużo radości nowym ludkom.
Kolejna wizyta u lekarza z Bizi. Suczka stała się bardziej ruchliwa ale niestety załatwia się pod siebie. Mam nadzieję, że nie będziemy musieli podejmować trudnej decyzji    i, że jej stan ulegnie znacznej poprawie. Ona zasługuje na szansę. Pomyślcie proszę o tej kruszynie i prześlijcie psinie pozytywną energię.
Luzikowi nadal amory w głowie. Zrobiło się cieplej więc bojownik spędza więcej czasu na dworze.Luzik jest czujnym psem i doskonale wywiązuje się z obowiązków strażnika domowego ogniska.Uwielbia wylegiwać się na kanapach. Dużo czasu spędza na łóżku w sypialni.
Wczoraj dom tymczasowy otrzymał Klapuś, prześmieszny szczeniak pozostawiony na klatce jednego z bloków. Jest tak uroczy, że nie zagrzeje długo miejsca u Aliny. ( Mamo Aliny , dziękuję po raz kolejny za dar serca dla bezdomniaka, pieski tylko w domowych warunkach mogą pokazać nam jakie są i dla kogo najbardziej się nadają. Mamy też lepsze możliwości  nauczenia ich podstawowych, poprawnych zachowań. To jest bezcenne dla przyszłych  właścicieli)

Szczery uśmiech

odpowiednia postawa... to moje atuty - jestem LUZIK

1 komentarz:

Jola pisze...

Jak miło jest czytać takie posty.Dzięki,że są tacy wspaniali ludzie,którym nie jest obojętny los zwierząt.