INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

czwartek, 17 marca 2011

RUFUS

1. IMIĘ: Rufus
2. PŁEĆ: pies
3. RASA: mix
4. WIELKOŚĆ: duży
5. UMASZCZENIE: czarny z jaśniejszymi akcentami
6. WIEK: 3-4 lata
7. STAN ZDROWIA: bardzo dobry
8. KASTRACJA/STERYLIZACJA: nie
9. UPODOBANIA I NAWYKI : Spokojnie mijały dni i noce. Żyłem ze swoim panem było nam bardzo dobrze razem. Pewnego dnia, po wielu latach codziennych spotkań i zabaw, pana nie było. Nikt nie chciał się mną zająć i trafiłem do przytuliska. Jest tu buda, gdzie mogę się schować przed deszczem ale nie ma rąk, które pogłaszczą. Czasem przyjadą dobrzy ludzie i wezmą nas (są tu ze mna inne psiaki) na spacer. Wszyscy czekamy na nowy dom, na kogoś kto okaże nam znowu ciepło i miłość. Ja znoszę pobyt w przytulisku lepiej od niektórych psów, ale nie jest mi tu dobrze. Jestem przywiązany łańcuchem i nie mogę sobie pobiegać. Jeśli chcesz przyjaciela, który będzie Ci oddany do końca swoich dni, weź mnie! Będę się cieszył nawet z mieszkania w budzie przy twoim domu, mając do dyspozycji ogródek, miskę i twoją miłość. Od czasu do czasu mogę pójść z Tobą na spacer bo bardzo lubię przechadzki! Mój puszysty ogon prezentuje się wówczas najlepiej.
Proszę, daj mi dom, w którym będę mógł na nowo odżyć!
10. POWÓD ODDANIA ZWIERZĘCIA: śmierć właściciela

Brak komentarzy: