INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

piątek, 8 kwietnia 2011

Brydzia ma dom..........

    W dniu dzisiejszym do SM w Goleniowie zgłosił się właściciel Brydzi, która tak naprawdę ma na imię Kiara. Pan dość lakonicznie tłumaczył fakt, że dopiero teraz postanowił suczkę odzyskać. Przekazałam Panu istotne dla niego wiadomości, niezbędne do odzyskania suni. Czy to naprawdę nastąpi przekonamy się z czasem. Jestem w stałym kontakcie z kierowniczką schroniska w Szczecinku. Niestety Pan będzie musiał pokryć koszty pobytu Kiary w hoteliku i sam po nią się pofatygować.

1 komentarz:

yabadu pisze...

Zostałam "poproszona" ( nie przez właściciela)o przywiezienie Brydzi ze Szczecinka, choć nic złego nie zrobiłam sama musiałam ponieść konsekwencje finansowe i emocjonalne tej podróży. Na szczęście mam cudownego męża, który mnie wspiera i dzięki niemu przetrwałam kolejne dni.Moje myślenie o ludziach zostało poważnie zachwiane.