INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

niedziela, 1 maja 2011

Kotka Ina



         W zeszłą środę idąc na wybieg z psami pod krzakami jaśminu zauważyłam krzątającego się niewielkiego kota. Moja sunia wystraszyła go więc dałam sobie spokój z oględzinami. Jednak później wracając z miasta sprawdziłam czy kot nadal tam jest. I był. Okazało się, że to kotka, oswojona i niezwykle przyjazna. Co tam robiła przez pół dnia nie mam pojęcia , skąd się wzięła domyślam się. Nie myśląc długo zabrałam ją do mojej altanki, napoiłam i nakarmiłam. Zostawiłam jej otwarte okienko aby mogła swobodnie wychodzić. Kotka cały czas trzyma się blisko domu. W piątek jadąc z Alfim do Szczecina zabrałam ją na sterylizację. Jak się okazało był to zabieg ratujący życie ponieważ Ina miała ropomacicze. Kicia po zabiegu czuje się doskonale i oczekuje na nowy dom. Jest drobnej budowy młoda kotką  i zajmie niewiele miejsca w domu, za to w czyimś sercu bardzo dużo.

Brak komentarzy: