INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

niedziela, 8 maja 2011

Sobota była dobrym dniem

   Jak przyjemnie jest czasem odkryć, że się myliłam.... Co do ludzi oczywiście. Rzecz dotyczy Snikersa. Okazało się bowiem, że nie został porzucony tylko się zgubił. W piątek odebrał go właściciel. To radosna wiadomość. Dla mnie tak wypłoszony i przerażony psiak biegający po ulicach kojarzy się tylko z jednym. W większości przypadków moje skojarzenia nie odbiegają od rzeczywistości. Na szczęście tu się POMYLIŁAM i dobrze mi z tym.
   Wielka niespodzianka czekała mnie w sklepie zoologicznym przy ul. Szczecińskiej - kosz pełen podarków dla zwierzaków. Wszystko jest dla mnie bezcenne, nawet najdrobniejszy dar. Z całego serca dziękuje wszystkim tym, którzy wkładają karmę dla zwierzaków do koszy wystawionych w sklepach. Wasza pomoc jest dla mnie ogromnym wsparciem i daje poczucie, że nie jestem sama. Psiki w Bialuniu dwa razy w tygodniu mają urozmaicone menu. DZIĘKUJEMY !!! My i zwierzęta :)

Brak komentarzy: