INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

środa, 30 stycznia 2013

Ubój rytualny

  Słucham trojki radiowej, na niej się wychowałam a Kuba Strzyczkowski idolem mym jest. Wczoraj w swojej audycji podjął temat uboju rytualnego. Zaprosił do audycji jednego posła ( nazwiska nie pamiętam ). Pan poseł na samym początku zrobił z siebie  ( no co mam tu napisać aby poprawną być? ) mądrego inaczej bo zwyczajnie nie wiedział cóż to jest ten ubój rytualny a jest posiadaczem rzeźni :/ Oczywiście poseł jest za tym aby w Polsce można było zwierzęta w ten sposób zabijać ( okrutnik)
Otóż jednym z powodów, że u nas czyni się to w ten sposób jest pochylenie się w stronę mniejszości religijnych , które to mięso z takiego tylko uboju spożywać mogą. Co się jednak okazuje, że 90% takiego mięsa jest eksportowane i zjada je większość religijna w krajach dokąd jest wywożone z grubą kasę.
W programie wypowiadała się też kobieta z gminy żydowskiej ( nie jestem antysemitką ) , która mówiła o tym, że jeśli zostanie zakaz wprowadzony u nas to mięso, które już jest drogie podrożeje kilkakrotnie. Ja szanuję poglądy religijne, jestem tolerancyjna ale do cholery jasnej tu jest Polska i nie chcę aby  w imię wolności religijnej łamane były prawa zwierząt. Mam pomysł , niech wszyscy Ci którzy zgodnie ze swymi przekonaniami religijnymi muszą spożywać mięso zwierza, które wykrwawia się na śmierć przez ok 3 minuty przejadą się do takiej rzeźni i spojrzą w oczy śmierci zadawanej w ten sposób ! Bóg jest jeden i ten sam. Dlaczego ludzie tak wszystko komplikują. Życie nie powinno się składać z wyrzeczeń. Gdy ludzie się smucą to i Bóg jest smutny. Nie wiem jaki jest jego stan gdy słyszy wołanie o pomoc wszystkich zwierząt, które w durny sposób są zabijane na tym padole. Gdy moja droga na tej ziemi się skończy, mam nadzieję dowiedzieć się czegoś na ten temat .

Brak komentarzy: