INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

poniedziałek, 23 września 2013

Dzięki

  Pięknie dziękuję za prezenty, niespodzianki i życzenia.  Urodziny to dla mnie dzień jak co dzień. Zasadniczo nie lubię absorbować moja osobą reszty świata, no chyba, że świat strasznie się dopomina. Na przykład jak mnie wkurzy. Daje wówczas odczuć, że jestem i nie podobają mi się pewne rzeczy.
To niezwykle miłe uczucie jest kiedy otrzymuje się coś od tych co pamiętają. Pretensji i żalu do tych co nie pamiętali nie mam , bo i nie ma o co się boczyć. Ja pamiętam o urodzinach ( i to nie zawsze tylko najbliższych znajomych ) Zawsze mam problem z prezentami dla nich . To nie jest łatwa sztuka dać coś z czego ludzie będą zadowoleni.
Kochani moi , to wielka radość i przyjemność mieć Was za znajomych , przyjaciół. To zaszczyt wielki, że możemy razem dzielić choć część życia.Trzymajmy się razem jak najdłużej się da bo w kupie siła, kupy nikt nie ruszy :)

Brak komentarzy: