INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

czwartek, 25 października 2012

Kalista dziś


Kiedyś taka malutka, wyciągnięta przez dobrego człowieka ze śmietnika i objęta naszą opieką. Teraz dorosła kotka, która rządzi w swoim domu.



 


Oto relacja i zdjęcie :)
"No to roczek już mam :) nadal jestem wredną istotą, która nie daje się nosić, głaskać i drapać (no chyba, że sam po to przyjdę :P) jem wszystko (nawet placki ziemniaczane) co skutkuje lekką nawagą. Przez 3 miesiące gościła u mnie koleżanka z która prałam się regularnie ( nie życzę sobie więcej kotów zdecydowanie :P). Generalnie Kalista jest bardzo kochanym kotkiem ale kompletnym przeciwieństwem Fryderyka z którym można zrobić wszystko ta artystka natomiast to "mały" szatan ale chyba za to właśnie ja tak k,kochamy. Ma tak słodki ryjek, że nie da się przejść obok niej obojętnie i kradnie się ukradkiem buziaki na co ona reaguje wrzaskiem oczywiście co nas absolutnie nie zraża :) a w załączeniu jak wyglądam dziś :)

 pozdrawiam "

Brak komentarzy: