INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

czwartek, 26 stycznia 2012

Dyzio oferta adopcyjna


       Na imię mam Dyzio jestem siedmiomiesięcznym przystojnym samczykiem..Jestem mały, ważę 7 kilo. Zdrowiutki jestem i mam wszystkie podstawowe szczepienia i książeczkę zdrowia też już mam :) Czekam na domek i fajnych ludków do przytulania i chodzenia na spacerki. - Dyzio





     Historia Dyzia jak wiele innych powtarza się i wraca pointą jak bumerang. Ludzie są nieodpowiedzialni i z lekkim sercem potrafią pozbyć się problemu jakim może stać się psiak. Centrum miasta, niedziela , samotny rozbawiony młody psiak wędrujący po ulicach miasta. Skąd się wziął, jak tu przywędrował- tego nigdy zapewne się nie dowiemy. Pewne jest jedno, mały potrzebuje stałego, odpowiedzialnego domu, miłości i opieki.
Dyzio to drobnej budowy energiczny psiak. Energiczny w pozytywnym znaczeniu. W jego oczach skrzą się iskierki  radości i ciekawości świata. Dyzio uwielbia towarzystwo innych zwierząt i ludzi, dlatego poszukujemy dla niego domu , w którym jest już zwierzak jakiś i jest człowiek, który do pracy chodzić nie musi. Dyzio wybiera sobie opiekuna i bardzo tęskni gdy ten pielesze domowe opuszcza. Dyzio to przezabawny piesek, niewybredny co do posiłków, zachowujący w granicach rozsądku czystość, potrafiący ogarnąć się na smyczy. Dyzio lubi spacery i poznawanie świata. Schodzenie z wysokich schodów  jest problemem dla dyziowych cienkich łapek i lęku wysokości jaki Dyzio posiada. Serce Dyzia ,choć w małym ciałku, jest wielkie i stworzone do miłości, na którą z utęsknieniem czeka.

Brak komentarzy: