INTERWENCJE

Aktualne oferty psów przeznaczonych do adopcji:

PSY DO ADOPCJI

piątek, 13 stycznia 2012

Proszę o poparcie

     Jak od jakiegoś czasu widzicie, blog mój jest zgłoszony do konkursu na Blog Roku. Już można oddawać glosy na poszczególne blogi. Proszę Was o wsparcie.  Wiem to prywata, ale to jeden ze sposobów na to aby jak największa liczba ludzi dowiedziała się o problemach z jakimi się stykamy na co dzień.
Wiadomość o treści    H00362  ( kółka w treści to zera)  prześlijcie na numer 7122 ( w wiadomości nie wstawiamy spacji między znakami) . Koszt to 1,32 zł. Niezwykle wdzięczna będę za gest poparcia :)

7 komentarzy:

Joanna K. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Joanna K. pisze...

Wysłałam smsa o treści H00362 na 7122
dostałam taką odpowiedź.
Podany numer bloga nie istnieje.
Spróbuj ponownie....

Magda1335 pisze...

Bo zamiast zer 0 wpisałaś O innej możliwości nie ma

Joanna K. pisze...

Próbowałam dzisiaj znowu...Wiadomość o treści H00362 ( kółka w treści to zera) prześlijcie na numer 7122 ( w wiadomości nie wstawiamy spacji między znakami)


potrafię rozróżnić zero(0) od O.

enriqua pisze...

Głosowanie (I etapu) było chyba do 19 stycznia

Magda1335 pisze...

ja nie miałam żadnego problemu z wysłaniem i jeżeli zrobiłaś wszystko tak jak piszesz to jest to poprostu nierealne albo jakiś cud się zdarzył

Joanna K. pisze...

Widocznie cuda się zdarzają.